Friday

Delmål.

"In every day, there are 1,440 minutes. That means we have 1,440 daily opportunities to make a positive impact. " - Les Brown


Tiden går så fort fra oss og det har blitt veldig viktig for meg å utnytte den tiden jeg har fremover. Både på godt og vondt. Jeg har faktisk gått så langt at jeg hver dag setter en timer som teller ned tiden. Tiden går, som sagt, så fort og jeg vil utnytte den tiden jeg har på å være så positiv som mulig. Ja man kan ha dårlige dager, men dårlige dager og dårlige tider går forbi. Ingenting varer for evig; verken det gode eller det vonde. Energier forandres hver eneste dag. 

Jeg foreslår at du i dag setter deg et mål du skal få gjort. Uansett om det er å lese en time til eksamen, gå en tur eller skrive ned tankene dine. Den mestrings-følelsen du kommer til å ha er gull verdt og derfor er det viktig å ta små steg ut i hverdagen. Små steg som å kanskje trene en eller to ganger i uken og plutselig ende opp med å trene fem ganger i uken. Skjønner du hvor jeg vil? 

I dag har jeg som mål: 
  • Smile så mye som mulig
  • Gjøre noe positivt for noen 
  • Lese to timer til eksamen 
  • Legge meg tidlig 
Mine mål er ikke store, men de er delmål. Og delmål blir til hovedmål. Uansett hvordan du vrir og vender på det. 


Dette bildet representerer oss.