Saturday

Søvn og trening.

Jeg vet ikke hva som er verst. Å våkne til at fuglene kvitrer eller all den støyen på Løkka-krysset. Helt ærlig skulle jeg ha gitt min høyre arm for å være a-menneske. Jeg er vel a-menneske-ish, men ikke sånn hardcore a-menneske eller hva enn man skal kalle det. Og jeg skulle ønske jeg spratt opp av sengen så fort jeg hører disse fuglene kvitre, men dessverre liker jeg søvnen og senga mi for godt.

Jeg la meg ganske tidlig i går og venninnen min sa til meg "Du sover ganske mye om dagen". Jeg snudde meg mot henne og sa "Ja men jeg tar igjen tapt søvn". Og det gjør jeg. Jeg så ganske dratt ut i ansiktet før jeg fikk fatt på sovepiller. Sant skal sies jeg har ikke tatt dem siden onsdag og tør å påstå jeg fortsatt har en del av det stoffet i kroppen.

Og søvn er jo bra. Spesielt når man skal begynne å trene, sånn som jeg skal. Jeg skal gjøre Elixia om til mitt andre hjem etter hvert. Men jeg trenger motivasjon og motivasjonen min er; Å se bedre ut nå enn jeg gjorde da jeg var 20. Og skal jeg være helt ærlig så mener jeg at jeg ser bedre ut nå enn før. Jeg har ikke bare mistet nesten 15 kilo siden jeg var 20, men huden min har blitt bedre, jeg har nesten ingen rynker, jeg har bedre kondisjon og ikke minst jeg vet hvordan jeg skal ta vare på huden min.

I første omgang tenker jeg å trene to ganger i uken. Jeg jobber mer enn noensinne og har eksamen på toppen av det hele rett rundt hjørnet samt. det er jo sommer og man vil være ute med venner så mye som mulig. På den lyse siden reiser jeg ikke på ferie før 1 august så da har jeg 1,5 mnd på meg å få en helt ok drømmekropp i boks.

Delmålene mine er:
  • Trene to ganger i uken 
  • Spise fem sunne måltider om dagen 
  • Kun mørk sjokolade
  • Maks to enheter alkohol med unntak 17.mai 
  • Drikke minst 2 liter vann daglig