Monday

Two birds, one stone


Det er så sykt irriterende. Med engang man kommer i en god rutine hva gjelder trening, dating og generelt livet blir man syk. For å ikke snakke om at jeg har  ferie denne uken. Da er det bare å komme seg hjem til mammas hjemmelagde kyllingsuppe.
Jeg har hørt på Celine Dion i hele dag. Jeg og Rocky sovnet tidligere i dag etter å ha gått tur med og jeg våknet med hjertet i halsen fordi jeg hadde drømt om eksen min. Sendte mld til venninne og skrev «Jeg drømte vi kysset. Jeg har det så vondt». Fikk til svar Æsj hvorfor skulle du ville kysse han? Vel babe heart wants what it wants.
Jeg gir disse følelsene to dager, til jeg blir frisk så er jeg tilbake igjen til å elske å være singel og ikke tro på kjærligheten.

Ja for jeg skulle jo på dater hele denne uken, men kjenner jeg meg selv rett hadde jeg nok avlyst uansett. Noe måtte ha kommet opp? Jeg hadde enten vært sliten, lei meg for et eller annet, sulten på akkurat det tidspunktet med ingen mulighet til å spise før daten, skulle vært og trent eller ja… diverse. Jeg tror jeg har brukt alle unnskyldninger i boka og sist jeg var på en date var vel da jeg dro til Skottland tidligere i høst. Ja jeg hadde da sett en skotte på Nox og tok meg den friheten til å sjekke han opp og siden da var vi vel in love i to mnd før jeg skjønte at dette ikke fungerte for meg og avsluttet det. Jævlig synd. Mannen er drop dead gorgeous med verdens fineste smilehull, ærlige øyner, bra jobb og ja rett og slett det jeg vil kalle en ordentlig mann. Men når hjertet fortsatt ville ha noen andre følte jeg det ikke var rettferdig ovenfor skotten. Så jeg sendte en lang melding, han var umulig å få tak i på den tiden siden han var på jobbreise, der jeg avsluttet det hele. Angrer noen dager men som sagt var ikke dette rettferdig overfor han.
Så nå er jeg tilbake der jeg var; singel. Jeg dater ikke. Jeg ligger ikke. Jeg rett og slett lever for meg selv og Rocky da. Veldig skjønt.