Wednesday

1 times lang date



Jeg tror jeg har skikkelig uflaks når det kommer til dating. 

I går var jeg på date med en skikkelig kjekkas som jeg nevnte nedenfor. Jeg spiste middag med ei venninne først så satt vi på t-banen da jeg fikk melding av han. Så slår det meg plutselig og jeg sier "Jeg har dårlig følelse på denne daten nå". Magefølelsen min stemmer alltid. Uansett jeg møtte ham til tross for min dårlige magefølelse.
Etter å ha utvekslet klemmer og snakket litt satte vi oss ned på en vegetarisk kafe/restaurant av noe slag. Stemningen var bra, vi flørtet og koste oss.

Før daten sa jeg flere ganger at jeg ikke vil dra hjem til noen av oss på første date. Jeg nevnte dette fordi han ikke ville si til meg hva han hadde planlagt. Så sier han etter en time "Men du, jeg har vin i bagen og har bestilt take away nå. Vi skal ikke dra til en av oss drikke litt vin og spise litt". Det hadde vært innmari koselig dersom dette var femte, sjette, syvende date. Men som jeg nevnte til han opptil flere ganger så blir jeg ikke hjem med noen jeg absolutt ikke kjenner på aller første date. Så jeg takket for meg og dro hjem.

Nå føles det så håpløst på en måte.