Tuesday

Første date i 2017



Herre, Allah, Buddha, Gud i himmelen. Dere vet da jeg skrev "er så glad 2016 er over. Gleder meg til 2017" vel. Spank meg og kall meg Jeffrey. Dette året kunne ikke ha startet verre. Så i går spiste jeg ikke mer enn to brødskiver, droppet trening og så på nye sesong av Modern Family. Men jeg har sagt til meg selv at det er lov å syns synd på seg selv en dag før man løfter seg selv opp igjen.Og det er det jeg gjør i dag. Det er ingenting i kjærlighetslivet som kan slå den nyheten jeg fikk i går. Men jeg sto opp med et smil, takket for alt jeg har og går videre.
Over til gode nyheter i 2017:

Det er så altfor typisk min flaks. Jeg skal på date med en mann som er modell av no' slag. Han er bare helt utrolig kjekk, høy, mørk, alt er perfekt. Så jeg pynter meg i dag, fikser meg. Sminken on point, håret er rett, midtskill og jeg føler meg selv. Tar på meg den grønne kjolen som er trang med høye hæler. Og hva ser jeg på bussen på vei til jobb? Selvsagt har strømpebuksen raknet. Og etter all den speilingen at jeg faktisk ikke legger merke til det er så drøyt at jeg ikke har ord. Ikke bare det men to av neglene mine har klart å knekke og jeg har ikke time før på torsdag !!!! Jeg kan ikke fatte min uflaks.
Jeg trenger mental support dere. Har nerver herfra til helvete.