Braun Satin Hair Colour


Før jeg rettet ut håret.

For litt siden mottok jeg Braun Satin Hair Colour Rettetang som skal gi beskyttelse til farget hår. Selv har jeg noen få striper igjen i håret, men likevel merker jeg forskjell når jeg retter ut med vanlig rettetang og i forhold til denne. Håret mitt reagerer ganske fort og kan bli tørt om jeg ikke tar vare på det. Spesielt med tanke på farging, føning og når jeg retter det ut. Derfor ble jeg utrolig glad da jeg fikk Brauns nye oppfinnelse i posten.

Nå har jeg prøvd denne i noen uker og må si at jeg er utrolig fornøyd med den. Rettetangen har en funksjon som lar deg velge om du har fint, normalt eller tjukt hår. Som dere ser, har jeg tjukt her, derfor trenger jeg mye beskyttelse og ikke minst å ikke stå foran speilet i over 30 minutter når jeg retter det ut. Med denne rettetangen brukte jeg nøyaktig syv (!) minutter å rette det ut, noe som er sinnsykt med tanke på hvor tjukt hår jeg egentlig har.

Denne rettetangen lover:
(Tatt fra Brauns hjemmeside)


* IONTEC-nyvinning: IONTEC er unik teknologi som skal beskytte hårets helse. De grønne ionedysene frigjør millioner av satengioner i håret, som trekker til seg fuktpartikler fra luften mens du bruker rettetangen.

* Balanse i fuktighetsnivået: Satengionene omslutter hvert enkelt hårstrå og gjenoppretter raskt den fuktighetsbalansen som vanligvis forsvinner når man styler håret med overdreven varme.

* Motvirker at hårene brekker: De fleksible keramiske platene med NanoGlide og ekstra glatt overflate glir tre ganger bedre enn vanlige keramiske plater og holder dermed ved like kutikula, overflaten på hårstråene.



*  Nøyaktig varmeregulering gir skadefri styling: Brauns rettetenger er utviklet i vitenskapelige samråd med DWI, et uavhengig tysk fiberforskningsinstitutt. Satin Hair™ 7 rettetenger har temperaturer som er dokumentert å beskytte hårets helse, og nøyaktig varmeregulering til ulike hårtyper (130–200 °C) i femgraders trinn. Dermed kan du stille inn temperaturen slik det passer akkurat deg.

Nøyaktig varmeregulering gir skadefri styling





Som dere ser var håret ganske krøllete før jeg rettet det ut.


Pris: 749 kroner.

Det er ikke ofte jeg anbefaler ting som jeg får i posten, men denne anbefales på det sterkeste.



Innlegget er sponset med en rettetang.

Popular Posts