Åpningen av Lille Himmel

Bilde fra Nyttårsaften

Hei, god morgen og godt nytt år!

Dumme I-phone ringte ikke i dag tidlig, så jeg sto ikke opp før ti over halv syv. Da rakk jeg verken å spise frokost eller fikse håret, så sitter på jobben sulten og ufresh.

Håper dere hadde det fint på nyttårsaften? Selv hadde jeg det fantastisk! Feiret nyttårsaften med noen fantastiske mennesker, og selv om temperaturenmåleren gjemte seg inni kalkunen, en sølte rødvin på duken og jeg måtte skrike for å holde nyttårstale, hadde vi det kjempegøy. Kalkunen ble vellkykket, rødvinsflekken gikk bort og jeg fikk til slutt holdt nyttårstale.

I dag jobber, så skal jeg på åpningen av Lille Himmel på Triaden. Gleder meg til å se hvordan den nye butikken som en gang het Enzo har blitt. Linn og co har jobbet veldig hardt med den. Håper å se noen av dere der da?


Genser / Gina Tricot // Bukse / Bik Bok // Sko/ Acne Short Pistol 
 Litt av antrekket. Kommer med bedre bilde siden. 

Popular Posts