Sunshine

Lue / HM // Topp / HM // Cardigan / Only // Skinnjakke / HM / Bukse / ? // Sko / HM // Veske / Miu Miu / Solbriller // Ray Ban

Etter jobb i går dro jeg og min bedre halvdel (jeg måtte stjele den L, du er det!)  Linn på Fridays i et møte. Vi satt der i mange timer, så da jeg kom hjem var jeg helt utslitt. Selvsagt ringte brannalarmen halv fem i natt fordi tre jenter var så smarte (!!!) og bestemte seg for å lage ostesmørbrød-og tok feil av bryter på ovn og plate og ostesmørbrødet lå på platen i plast og dermed begynte den helsikes brannalarmen å gå. Jeg skjønner at folk gjør sånne ting i fylla, ting skjer! Men når alle naboene blir vekket og noen av oss har faktisk en jobb å gå til, så er det utrolig kjipt!!! Spesielt at noen andre naboer begynte å krangle som bare det-i flere timer. Så det ble ekstrem lite søvn på meg. Men det er sol i dag også, så da er alle tilgitt!

I dag blir det også en lang dag så gjett om jeg gleder meg til helgen?

Popular Posts