Bio Sculpture Gel

Jeg fikk SJOKK da jeg tok av neglelakken og så at neglene mine var misfargede. Jeg ringte Malin med en gang og skrek at jeg hadde gule negler. 'Er det kreft' spurte jeg. Hun lo. Derfor lakkerte jeg neglene
hele tiden og var dritflau. De ble jo enda mer slitte og gulaktige etter to måneder. Og i tillegg når det er vinter, liker jeg å lakkere dem i mørke farger. Det skulle jeg aldri ha gjort.  Så var jeg på spa på Holmenkollen og fikk med meg dette:



Jeg tenkte at jeg måtte ta av neglelakken en gang, så jeg tok den av. Med en gang ble neglene mye bedre, men misfargingen forsvant nesten da jeg skrubbet og peelet dem.

Dette firmaet ble startet opp i 1988 i Sør-Afrika og har siden vært en stor suksess. De har vunnet både pris for beste neglesystem i Japan, Stop Award og Cidesco Prisen "Exellence Award". Det er nok fordi at de ikke bruker inhalering av støv, gass eller lukt. Det jeg liker så godt med disse er at de holder det de lover og at neglene blir sterke og fine etter noen dagers bruk.


Jeg skrubber alltid hendene og neglene først med Apricot Kernel Scrub, deretter tar jeg på Mint mask som er peelingen og lar den stå i en halvtime om jeg har god tid og 10-15 minutter om jeg har dårlig tid (Jo lenger peelingen står desto bedre blir resultatet). Og til slutt masserer jeg håndkremen på.

Men nå har jeg faktisk lært å alltid no matter what bruke under-og overlakk.Så i dag skal jeg gå innom sentret på vei hjem og kjøpe.De er fremdeles bittelitt misfargede etter all lakkeringen, så jeg tør ikke å legge på neglelakk før jeg kjøper dette. Jeg har hørt at Depend har noen bra?

Jeg tror at det er veldig få som tenker på å ta vare på neglene. Grunnen til at jeg alltid lakkerte mine selv etter at jeg så at de ble misfargede var fordi det verste jeg vet om er slitte, stygge negler og det ble mine. Karma is a bitch, right?

Popular Posts