Matilda-My new best friend


Hei familie og venner! Se hva jeg har fått:


Slik ser den altså ut.Matilda koster 269 kroner og kan kjøpes i vitusapotek sin nettbutikk og utvalgte Apotek1-butikker.

Som vår favorittperson, Samantha, i Sex and the city hadde sagt: 'I'm a trisexual. I'll try anything once', så åpen om sex og vi elsker jo henne? Og er det også noe Sex and the city har lært oss er at det er OK å være åpen om sex. Vel ikke så åpen som Jones er, men dere skjønner hvor jeg vil?

Undersøkelsen som ble foretatt av RFSU i 2008 av både menn og kvinner mellom 20-45 viser at 49 % har ett eller flere intime hjelpemidler hjemme.  64 % av kvinner og menn vil heller kjøpe intime hjelpemidler på nettet og da er det jo superbra at Belladot selges på Vitusapotek sin nettside? Selv syns jeg det hadde vært ekstremt flaut å kjøpe dette selv, men samtidig er det mye mer flauere jeg kunne ha kjøpt på en apotek og ikke minst er det mye de ser som er tusen ganger verre og jeg tror verken de bryr seg eller tenker "Oj... Her skal hun kose seg i kveld".

Belladot er det eneste varmerket som har fullt sortiment; hjelpemidler, glidemiddel, massasjeoljer og rengjøring i Norden. Fabrikken som produserer hjelpemidlene er ISO-sertifisert. Dette betyr at bedriften gjennomgår en kvalitetssikret prosess og at denne vedlikeholdes.

Belladot har dessuten vunnet det Svenske Designpriset i 2010. Gratulerer på etterskudd! 

Popular Posts