Te amo Thalgo


I want more more more! Disse produktene er så herlige at jeg dør. Fikk dem da var på Spa på Holmenkollen og har ikke lagt de fra meg. Skrubben lukter rett og slett vidunderlig og tar med seg alt av døde hudceller. Bodylotion trekker seg veldig godt inn i huden og gir den ekstra glans. Jeg er rett og slett frelst!

Les mer om Thalgo her.  Kjøpes på hudpleiesalonger.Må også nevnes at disse produktene ikke er testet på dyr.

Jeg vil bare si at jeg har prøvd disse produktene i over en måned nå og har merket stor forskjell-i hvert fall på beina. Jeg vet ikke med dere, men jeg brukte i hvert fall å få tørr hud etter barbering og sånne ekle små røde nupper, men etter at jeg begynte å bruke skrubben fra Thalgo (fungerer sikkert med hvilken som helst skrubb, bare ikke kjøp den billigste), har jeg fått sinnsykt myke bein. Føles så utrolig deilig-spesielt nå om sommeren når man skal gå med bare bein. Og det gjør heller ingenting at disse produktene lukter himmelsk.

Popular Posts