Vision is the art of seeing things invisible

Mulberry koser seg på bussen.


I dag skal jeg på lansering av Audi A1 Diamond Edition. Resultatet er en hyllest til kvinner og det er Audi og Heyerdahl Jewellery Design som først og fremst står bak, men også Guerlain, Morami og Christel Alsos. Jeg gleder meg virkelig til å se hvordan det hele blir.

Ellers... I går skulle jeg trene, men endte opp med å se på halvnakne kropper-nemlig Baywatch... Og så bestilte jeg meg sko. Nærmere sagt, tre par nye sko. Lenge leve kjedsomheten. Det blir i hvert fall en sommer med nye sko om ikke noe annet.
Så... I dag skulle jeg liksom stå opp klokken seks, men endte opp med å snorke frem til ti på syv og da var det 20 minutter til jeg måtte dra. Så jeg rotet i skapet og fant det dere ser på bildet over. Resten av tiden brukte jeg på å stresse og løpe. Jeg hater å løpe. Jeg løper aldri i offentligheten. Gjengen har til og med laget en sang 'Mira løper aldri'. For det første ser jeg ut som en tosk og for det andre orker jeg ikke å komme på togstasjon andpusten og rød... 
Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg tror så godt om meg selv at jeg vil kunne klare å stå opp klokken seks og ha god tid på å finne frem det jeg skal ha på meg...? Det skjer jo aldri! Jeg må lære av mine egne feil og pakke alt kvelden før. Jeg er egentlig en ganske så organisert person.

Popular Posts