Weekend

Lysstyrken er redigert på picnik.com

Det ble nok en lørdag med jentene og fest! Denne gangen dro vi på Bollywood på Solli-plass. Anbefales om du er mellom 20-21. En flott plass for de som liker house og enda mer house og noe annen musikk ingen danset til. Men også sleik, kleine gutter og restalynlepper. Minus for at de ikke hadde garderobe og at man måtte drasse med seg jakken overalt.
På lørdag skal jeg tvinge jentene på Fugazi. Lenge siden vi har vært der nå og det er på tide at vi får danset fra oss der også.

Mandagen min startet med at jeg for en gangs skyld ikke forsov meg og fikk malt ansiktet helt greit. Men på en annen side var det tydeligvis, nok en gang NSB som "forsov seg", for de var forsinket igjen. Her reklamerer de med at de skal ha kontroll dobbelt så ofte, så klarer de ikke engang å passe på at de kommer i tide?!? Hva med å demonsterere mot NSB i stedet for mot islam, Lene Andreassen:

http://goofygifs.com/wp-content/uploads/2010/09/funny-animated-gifs-you-are-so-dumb.gif

Går skattepengene våre til politiet som skal ut og stoppe mennesker som demonstrerer mot noe så vanvittig dumt...? Hva med å demonstrere mot barnearbeid, traffikering av mennesker, vold mot kvinner, vold mot barn, incest etc. Neida, her skal vi samle ti stykker som skal demonstrere mot islam... Jeg vet veldig godt at fru Andreassen sa at det var mot radikal islam. Alle oppegående mennesker vet selv hva som skjer når propaganda tar overhånd..Klarer ikke folk å finne en annen hobby enn å disse religioner?
Dessuten mener både jeg og Gunnar Sønsteby at demonstrasjonen er 'helt håpløs'. Å misbruke 9 april til noe sånt er grusomt og NDL utnytter helt klart denne dagen. Sønsteby sier videre :'- Den gang førte vi i en kamp for demokratiet. Det blir helt feil å si at muslimer utgjør en trussel mot det norske demokratiet i dag. Jeg har mer tro på tillitsfullt samarbeid'. 


Det er flaut at NDL valgte 9 april! Kanskje hvis de hadde valgt en annen dato, hadde flere møtt opp?

Popular Posts