Be nice to people on your way up because you'll meet them on your way down


Når jeg danser, mener jeg business.

I helgen var jeg nok en gang edru da jeg og jentene dro ut for å danse på Fugazi. Utrolig bra musikk som vanlig og ikke minst ufattelig deilig å våkne opp på søndagen uten å angre på at du shottet de 15 shottene.Blir nok mange edru helger fremover. 

Uansett. Da jeg møtte fine Christine forrige uke var jeg en liten tur på Zara der jeg fant en ufattelig fin clutchaktig veske (som jeg ikke finner på Zaras hjemmeside). Den var rosa med  oransje detaljer. Herregud så fin. Men den var utrolig liten. Så søkte jeg litt rundt på nettet og fant denne:

Den er fra Asos og koster bare litt over 200 kroner. Hva syns dere? Ja/nei? Vesken finner her.

Så... Mens jeg var på Zaras hjemmeside, fant jeg et par sko (jeg veeeet jeg ikke trenger flere), som jeg vurderer:

Jeg kan bare se de for meg med brune bein (oh yes-jeg har begynt å smøre meg) og et par hvite shorts (som jeg har kjøpt fra H&M og som jeg skal vise dere senere).

Popular Posts