Don't wake me for the end of the world unless it has very good special effects



Hei dere!

Dagen min begynte med jordbær til frokost og trening og ble avsluttet med en kaffe med min vakre Jeanette. Eller... For hennes del ble det en Irish Coffee.

Jeg: Hei. Kan jeg få en kaffe?
Bartender: En kaffe...?????
Jeg: Ja! En kaffe med melk.
Bartender: Hmmm....

Ikke alle gidder å drikke alkohol, vettø.

Ellers har jeg vært vanvittig spent på det store jordskjelvet som skulle ramme jorden i dag klokken 18.00. Harold Camping hadde feil i 1994 og han hadde også feil i 2011. Alle vet vel at jorden går under i 2012????!!!

Det som gjør meg forbannet er at denne mannen har manipulert folk til å tro at jorden går under 21 mai og jeg leste til og med at en familie solgte alle sine eiendeler for å få råd til å kjøpe bussbillett? I tillegg har så mange gitt ham så mye penger til å bruke på kampanjene han har holdt. VI burde heller holde kampanjer for å få Harold Camping på et mentalsykehus. 

Popular Posts