It's not who you are that holds you back, it's who you think you're not


Skjorte / HM // Jakke / Zara // Shorts / Bik Bok // Sko / Acne // Veske / London

Så... Dagen har vært rett og slett jævlig. Våknet jo opp etter gårsdagens chamapgnefyll og dro på jobb etter bare noen få timers søvn. Heldigvis skulle jeg møte verdens fineste jenter, Christine, Malin og Jeanette som fikk meg i godt humør. Takk jenter; dere er verdens beste! 
As for yesterday; dere aner ikke hvor gøy vi haddet det. Eller.. De som var der aner jo og utifra bildene ser vi prettyyyyyyy kanon ut hele gjengen. Mot slutten av kvelden hadde jeg tydeligvis sølt på meg, vært så ufattelig kvalm da jeg satt på toget at jeg måtte ha sett ut som det verste vraket i historien og ikke minst da jeg sjanglet bortover Sandvikas gater midt på natten. Det er en god grunn til at jeg egentlig har sluttet å drikke...

Popular Posts