Just because


Denimskjorte, Topp & Shorts / HM // Sko/ Nelly // Solbriller / The Local Firm (Bedre bilde kommer)

God mandagsmorgen! Denne uken blir så hekstisk. Masse jobb, lesing, eventer, trening og ikke minst bursdager. Hvorfor har alle bursdag i april/mai forresten? Derfor dro jeg ikke ut og danset på lørdag, men ble hjemme og hadde Sex and the city-maraton hele kvelden. Fikk slappet av etter en hektisk morgen der jeg var på vei ut døra og ikke fant nøklene mine noen sted. Jeg letet og letet i 1,5 time før jeg bestemte meg for å gå ned til første og der hang det en lapp om det var noen som hadde mistet nøkler. Takk Buddha for snille naboer. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde mistet dem og ikke minst hvor dyrt det hadde blitt. Så nå har jeg dem i min lille Marc By Marc Jacobs-pungen. Får ikke takket Linn nok, taaaakk!!!

Popular Posts