Wednesday

12 ukers treningsprogram


Jeg skriver ikke så mye om trening eller kosthold, men tenkte jeg skulle dele dette treningsprogrammet med dere. Dette ser virkelig bra ut og jeg gleder meg til å begynne i dag.

Mage
  • Tren magen to ganger i uken
  • Siste seks ukene trener du magen hver treningsdag

1) Hengende strake benløft (2-4 sett, 10-25 reps)
2) Crunch (2-4 sett, 20-30 reps)
3) Sittende vriding med stang (50 på hver side)
4) Crunch i hyperextension (2-4 sett, 15-30 reps)



Armer 
  • Tren armene en gang i uken

1) Benkpress med hantler (3 sett x 8-10 reps)
2) Flyes med hantler (2 sett, 10-12 reps)
3) Sittende hantelpress (1-2 sett, x 6-10 reps)
4) Uthev til siden (1-2 sett, x 8-12 reps)
5) En arms roing (2-3 sett x 8-10 reps)
6) Hantelcurl (2 sett x 8-12 reps)


Min treningsuke ser slik ut:

Onsdag: En time spinning + litt ben
Torsdag: FRI
Fredag: Gå 40 min + mageprogrammet
Lørdag: Bikini's don't lie/ evt. Fri
Søndag: Gå en time + mageprogrammet

Mandag: Oppvarming + armer
Tirsdag: FRI

Nå må jeg bare finne treningsprogram for ben. Synes det alltid er så vanskelig.

Bilder: WHI
Treningsprogrammene: Iform.no & trim.no