12 ukers treningsprogram


Jeg skriver ikke så mye om trening eller kosthold, men tenkte jeg skulle dele dette treningsprogrammet med dere. Dette ser virkelig bra ut og jeg gleder meg til å begynne i dag.

Mage
  • Tren magen to ganger i uken
  • Siste seks ukene trener du magen hver treningsdag

1) Hengende strake benløft (2-4 sett, 10-25 reps)
2) Crunch (2-4 sett, 20-30 reps)
3) Sittende vriding med stang (50 på hver side)
4) Crunch i hyperextension (2-4 sett, 15-30 reps)



Armer 
  • Tren armene en gang i uken

1) Benkpress med hantler (3 sett x 8-10 reps)
2) Flyes med hantler (2 sett, 10-12 reps)
3) Sittende hantelpress (1-2 sett, x 6-10 reps)
4) Uthev til siden (1-2 sett, x 8-12 reps)
5) En arms roing (2-3 sett x 8-10 reps)
6) Hantelcurl (2 sett x 8-12 reps)


Min treningsuke ser slik ut:

Onsdag: En time spinning + litt ben
Torsdag: FRI
Fredag: Gå 40 min + mageprogrammet
Lørdag: Bikini's don't lie/ evt. Fri
Søndag: Gå en time + mageprogrammet

Mandag: Oppvarming + armer
Tirsdag: FRI

Nå må jeg bare finne treningsprogram for ben. Synes det alltid er så vanskelig.

Bilder: WHI
Treningsprogrammene: Iform.no & trim.no

Popular Posts