Sometimes the heart sees what is invisible to the eye






Hei på dere!

Våknet opp til en skikkelig gladnyhet. Skal få fri i en uke i desember. Da får jeg gjort så utrolig mye. Jeg skal jobbe en del med veldedighet og så skal jeg kjøpe julegaver og sende dem avgårde. Det blir så gøy! Dessuten jobber jeg i nesten 80 timer i uken, så litt fri skader ikke.

Håper dere har det fint? Nå sitter jeg på jobben og får rett og slett ikke jobbet fordi vi migrer over til Windows 7 og det tar opp til flere timer før pcen min er oppe og går, så her sitter jeg da. På en lånepc. Det som er utrolig kjipt er at jeg har mistet alt av arbeidet mitt med både jobben og skole. Ikke minst alle bildene mine. Damn it!

I dag jobber jeg til ni og jeg gleder meg til å dra på butikken etter denne jobben. I dag skal jeg prøve å få tatt bilder av ting og legge ut her etter hvert.

Popular Posts