Even if you fall on your face, you're still moving forward


To bilder fra bursdagen til Jeanette. Loners på Fridays. 

God morgen! 

Har akkurat startet dagen min med en kopp kaffe før jeg skal jobbe litt. I går hadde jeg så mye energi, etter at Christine kjøpte Redbull til meg, at etter 13-timers arbeidsdag dro jeg på trening!!! Tenkte ikke- bare dro. Helt ufattelig deilig følelse å begynne å trene igjen! Gleder meg til å komme skikkelig igang med styrketrening. PT-en min (som også er en av mine bestevenninner) må pushe meg og hun er den eneste som klarer det! 

Lurer på... Er det noen som har sett denne genseren denne kvinnen har på seg? Jeg trenger den!!!!! Hvis jeg ikke finner den, må jeg lage min egen versjon av den. Har nok av gensere som ikke blir brukt-for å si det sånn. Snakk om gensere; snart kommer Kenzo-gensere på Høyer og jeg gleder meg som en liten drittunge! 


Popular Posts