Fresko & Spikersuppa



God morgen dolls!

Her om dagen fant jeg ut at jeg vil gjøre ting jeg aldri har gjort før i år. Jeg vil at 2013 skal bli et awsome år og den har startet utrolig bra. Så.. I går sto jeg på skøyter med Jeanette. Spikersuppa visste ikke hva som traff den etter at vi dro derfra. Vi sang noen ganger av full hals, skrek etter folk som prøvde bokstavelig talt å kjøre oss ned og vi skøytet som om vi var ishockey-spillere. Gøy var det i hvert fall og jeg kommer til å foreslå å gjøre dette på søndagene. Koselig...  Var i tillegg på Fresko for første gang og dit kommer jeg definitivt til å dra igjen! Superbra service, fin lokale og ikke minst smakte smoothien himmelsk! Min er til høyre, jeg bestilte "Make my day" med banan, eple og kanel. Nam nam!

Oh... her ser dere en video av meg der jeg prøver meg på skøytene, men gir opp etter tre sekunder. Personlig syns jeg jeg var flink siden dette er første gang jeg står på skøyter.



Popular Posts