The chop


God morgen :-)

Nå har jeg akkurat drukket en kopp kaffe og skal straks ut døra og møte mamma for litt kaffe og kos før jeg drar på middag med jentene for å feire Jeanette! Har booket bord på San Leandro på Løkka(forresten, noe så dumt at San Leandro Vika OG Majorstua holder stengt på søndager-er det ikke da man faktisk tjener penger?) og gleder meg til å møte alle jentene mine over litt middag, vin, babysnakk (en venninne skal få barn, første i gjengen(!!!!!) og rett og slett venninnesnakk.

Men... La oss snakke litt om hår. Har i et par uker tenkt på å klippe av meg det lenge håret og få noe sånt som dette. Hvis jeg virkelig savner det lange håret kan jeg jo bare spare evt. kjøpe hair extensions? Får tenke litt på det og se hva jeg gjør. Har hatt langt hår siden mamma klippet bob på meg i tredje klasse og det ble rett og slett KATASTROFALT! Men hun er tilgitt for lengst, nå må jeg ordne meg!

Popular Posts