You have to dream before your dreams can come true


God morgen dere! 

Det føles så deilig å stå opp og så er det lyst. Og sol. Og snart smelter snøen bort. Herlig! Nå sitter jeg her og spiser frokost, svarer på mails og generelt jobber. Mandager planlegger jeg alltid uken min; mtp. trening, cafebesøk, events osv. Denne uken blir så og si dedikert til trening. Det er bare noen få måneder til sommer og man vil føle seg bra. I går kveld tok jeg bort vekten. PT-en min(som også er en av mine bestevenninner) sa til meg at vekten din ikke sier deg noe og hun har helt rett! Hun selv veier litt over ti kg mer enn meg, men damn(!) den dama er full av muskler den dama! Kan vedde på at hun ikke har et gram fett. Så, jenter, ta bort vekten og fokuser på at du selv skal ha det bra. Og ha en fin dag i samme slengen!

Popular Posts