I never think of the future - it comes soon enough


Totally in love!

Ble så forelsket i disse to shortsene da jeg og Linn vandret rundt om Zara her om dagen. Fant mange flere, ikke bare shortser men også ufattelig mange andre ting. Zara har ekstremt mye ting nå. Gleder meg til lønning, forhåpentligvis har de fremdeles disse shortsene. 

I dag jobber jeg til ni deretter skal jeg trene og så må jeg få lest til eksamen, så det kommer til å bli en laaaaang dag både i dag og i morgen. Men jeg har lært meg å ta en dag og ikke minst en time av gangen. Men nå er det tilbake på jobb. Ha en fin dag, dere 

I totally fell for these two shorts when I and Linn walked around at Zara the other day. Found many more, not only shorts but also incredibly many other things.  Looking forward to payday, hopefully they still have those shorts.

Today, I work till nine before I'm heading to the gym and at last I have to study, so it's going to be a loooong day. But I have learned to take an hour at a time. Now back to work. Have a nice day ♥

Popular Posts