MRS. CARTER


Me and Hilde from Jay Z og Kanye West 'Watch the Throne' concert

I'M BACK! 

Så... Hvordan har dere hatt det? Selv har jeg hatt det fint. Har ikke vært på nettet omtrent i det hele tatt på grunn av eksamen. Måtte bare legge bort alt, men nå har jeg endelig sommerferie og gjett om jeg gleder meg? Skal poste masse antrekk og inspirasjon i tiden fremover og så skal jeg jo på så mye spennende også både denne uke og de neste ukene fremover. I dag begynner jeg med å dra på Beyonce-konserten. Gleder jeg meg? OMG YES! YES YES!!! 
Dere som ikke har gjort det enda; følge meg på instagram der legger jeg ut bilder hele tiden; mirasaab.

So ... How have you been? Although I everything is allright here, I've been stressed about my exams. Just had to put everything away, but now I finally have summer vacation and boy am I looking forward to that? Will be posting lots of outfits and inspiration in the future. I'm looking at great time ahead of me and I can't wait to share that with you guys. Today I'm starting my vacation with Beyonce concert! I can't wait :D
Follow me on Instagram; mirasaab.

Popular Posts