Flowers


God morgen!

I går fikk jeg endelig knekket opp skulderen min og den kjennes sååå mye bedre i dag. Herregud hør på meg; høres ut som en gammel dame.

I dag gleder jeg meg skikkelig for jeg skal på middag med jentene mine ♥    Det blir garantert snakk om at vi skal til Split og Hvar denne sommeren. Og ikke minst at vi også skal på Ultra-festivalen med blant annet Avicii, Afrojack, Armin van Buuren, Cazzette, Nicky Romero og bare hvis jeg er veldig veldig heldig får jeg se min helt Steve Aoki en gang til.

Good morning! 

Yesterday I finally got to crack up my shoulder and it feels sooo much better today. God listen to me, sounds like an old lady.

I'm so exicted for today. After work I'm going to have dinner with my girls ♥ It's guaranteed to talk about that we're going to Split and Hvar this summer. And not to mention that we are attending Ultra Festival and the best of the best DJ's are playing. Like Avicii, Afrojack, Armin van Buuren, Cazzette, Nicky Romero and only if I am very very lucky I get to see my hero Steve Aoki one more time. 

Popular Posts