My weekend






På torsdag dro jeg på sommerfest. Det var ufattelig god stemning, masse fine folk og ikke minst god mat og drikke. Vi hadde rebusløp og sangkonkurranse og tro det eller ei men jeg rocket på sangkonkurransen. Vant en Moët-flaske :D Kom meg i taxi klokken tre og så var det jobb igjen på fredag...





Etter jobb på fredag dro jeg på reunion. Det var utrolig hyggelig å se alle igjen, mimre litt og bare kose oss. Klokken halv fire fant vi ut at vi ikke ville slutte festen og fortsatte den videre hos gamle kjente der vi drakk hele natten. Jeg måtte dra til Oslo rundt ni så da måtte i hvert fall jeg stoppe festen. 


Her er vi. NACH! 









Etter å ikke ha sovet på døgn møtte jeg Linn for frokost i byen. Senere var det CHRISTINES UTRIKNINGSLAG! Vi hentet henne og hadde masse klare oppgaver hun måtte gjøre. UTROLIG morsomt! Avsluttet kvelden med stripper på 'String'- et eller annet. Utrolig morsomt! 


Etter å endelig fått sove, dro jeg og kjæresten til Sverige for frokost, en kjøretur og kjærestetid. 

Nå skal jeg tilbringe resten av kvelden på sofaen. 

Popular Posts