Wedding!



Hello! 

Herregud dere! FOR en helg! Jeg var, som dere vet, brudepike i Christine og Øysteins bryllup! Vi begynte med frokost og fikset oss før vi dro til kirken. Da Christine kom opp kirkegulvet med faren hulket jeg så mye at jeg nesten ikke klarte å puste. For å si det sånn; hun tok rett og slett pusten fra meg! De var begge fine og jeg så Øystein lyste opp da han så sin kommende kone. 

Etter en vanvittig fin sermoni dro vi videre på fest som ikke var ferdig før klokken to! For en vanvittig fin helg! 

OMG you guys! What a weekend! I was, as you know, bridesmaid in Christine and Øysteins wedding! We started with breakfast and fixed us before we went to church. When Christine came down the aisle with her ​​father I sobbed so much that I almost could not breathe. To put it this way, she simply took my breath away! 

After a  lovely ceremony we went on to a party that was not finished until two PM. 

Popular Posts