For summer

festival 

Hei hei!

Jeg ble helt paff da jeg så disse skoene fra Giuseppe Zanotti. Helt målløs. Det kommer til å fortsette å være en drøm for de koster over 7000 kroner, men finner jeg noen lignende må jeg slå til! Jeg trenger sandaler og det gjør jeg for så vidt hvert eneste sommer, så jeg kjøper nye sandaler en gang i året og så blir de bare overbrukt.. om jeg kan si det på den måten? Jeg har over 100 par sko, men ingen sandaler- det er en spøk!

I kveld har jeg kjøpt meg smågodt og frukt og deretter skal jeg se på Dexter. Jeg har blitt besatt av serien. Jeg fatter ikke at jeg ikke har sett på den før. Har også Vampire Diaries å se på. Jeg har fått med meg at sesong 1 er gørrkjedelig, men at det blir bedre etter hvert, så jeg piner meg selv gjennom den første sesongen-det skal jeg gjøre mens jeg pakker og setter sammen antrekk dag for dag slik at jeg ikke pakker altfor mye. Reiser jo tross alt på ferie allerede om tre dager!!!!






I really fell for those shoes from Giuseppe Zanotti. I am speachless!  I don't think I'm going to buy them though, they're worth over 1100 dollars and that's a bit expensive for me. I hope I can find some similar because man I am in love! I need me some new sandals for my vacation and every summer I findm yself buying new pair and ending up over-using them. 

Tonight I have bought myself a bit candy with fruit. Later I'm watching Dexer. I'm obsessed with that Dex. I can't believe I haven't watched that before. Have also Vapmire Diares to watch. Everyone keeps saying that season 1 is sooo boring, but that from season two it gets so much better. I also have to pack tonight, I'm leaving to Dubrovnik in only three days!!!

Popular Posts