Sunkissed summer


1) Guerlain Terracotta 2) Smashbox 3) Sun Beam highlighter 4)Daniel Sandler Rouge 5)Tarte Bronze 

God kveld!

FOR EN DAG! Fikk gjort hundrevis av mails i dag på jobben. Vil at alt skal bli ferdig når jeg tar ferie nå på fredag. Så slipper jeg 324349875485 e-poster når jeg kommer tilbake om et tre uker. Så var det enorm mange varer vi fikk i dag på Tilbords også! Sorterte en hel vegg med varer og kampanjer som vi skal ha i juli og nå er jeg helt død. Ligger rett ut på sofaen mens kjæresten skal lage litt mat for meg, så skal vi se på en film :-) Litt kvalitetstid trenger vi. 

Good evening! 

WHAT A DAY! First of I have to do like hundreds of mails today before my vacation on Friday. I don't think I can handle 324349875485 e-mails when I get back in couple of weeks. Then we got like thousands of new stuff at Tilbords that we had to put where it belonged and now I'm completly dead! Lying on the couch while boyfriend's fixing some food. Little boyfriend-girlfriend time is needed! 

Popular Posts