Shopping

I går kjedet jeg meg på jobb og endte opp med å shoppe for over 4000 kroner. Jaja... Er ikke hver dag. Egentlig hadde jeg fått hjertet i halsen av å bruke så mye penger på en gang uten å tenke meg om, men i det siste har jeg jobbet 13-15 timers vakter og har rett og slett ikke hatt tid til noe. I tillegg har jeg spart opp en vanvittig sum med penger, så da er det nesten litt lov å bruke litt penger.

Er det bare jeg som ble vekket av torden i dag? Fy som det tordnet. Trodde hele bygningen skulle kollapse. Fant noen bilder fra Split som jeg tenkte å legge ut. Turte ikke å ta med speilrefleksen med meg på festivalen, så ble bare mobilbilder:





Yesterday I got borded at work and ended up shopping for over 4000 NOK. Oh well ... Is not every day. Actually, I would get the heart in the throat by spending so much money at one time without even think about it, but lately I've been working 13-15 hour shifts and have simply not had time for anything. In addition, I have saved up an insane amount of money, so I have to spend some of them right?

Is it just me who was awakened by thunder today? Damn  it thundered. I thought the whole building would collapse. Found some pictures from Split. Did not dare to take the SLR with me at the festival, so this is  only mobile photos.

Popular Posts