Casall HIT

HIT står for High Intensive training og er et treningskonsept for høyintensiv trening. Her skal vi utfordre grensene våre. Konseptet består av klær, utstyr og treningsopplegg. 





Treningstights for jenter er utviklet for at passformen skal passe jenter og er en fordel over andre kompresjonsprodukter. Her skal man velge riktig størrelse, så har du stor eller liten muskel må du tilpasse størrelsen. Tights skal være stramme og presse blodet oppover.



Tube Roll er en oppvarmings-eller restutisjonsprodukt. Det er en rillet overflate og kompakt konstruksjon som gir høyere effekt og resultat. Dette er som en selvmassasje.






Jacket/ Vintage Levi's // Top / BikBok // Necklace & shorts / H&M // Clutch / Alexander Wang 

God kveld! 

GJETT om jeg er glad for at det er helg da?! I dag har bare alt gått i ett. Dro på jobb og der var det så mye å gjøre at jeg ikke fikk tid til å spise frokost engang som jeg pleier å gjøre når jeg kommer på jobb (se på det jeg har over og slappe av med en yoghurt og litt frukt). Men i dag kom jeg og bare begynte rett på. Og sånn har det gått i ti timer! Da jeg kom hjem måtte jeg levere arbeidskravet i bedriften, men det gikk heldigvis fort. Så jeg dro på trening etter det og da jeg kom hjem ble det taco! Kan dere tro at jeg er sliten eller? 

NÅ skal jeg se på Geordie Shore(hahahahahahahahahaha) og bare ligge rett ut. Det er frrrrredag!!!! 

You have no idea how happy I am that it is finally weekend?! I had so much to do today, at work, that I didn't even ate breakfast (usually when I come to work I eat breakfast and look over what I need to do). But Today I had to work right away and so I did... For ten hours! When I came home I had a requirement in The Firm to do. And then I did a little work out before I made taco! Soooo.... I'm soooo tired. 

Now I'm going to watch Geordie Shore(LOL) and just relax. It's frrrrrrriday!

Popular Posts