Soma Boost it!







Å som jeg ble glad da jeg ble invitert på lanseringen av den nye serien til Soma Boost it! Lanseringen fant sted på Kolonihagen på Grünerløkka og vi ble tilbudt så mye god og sunn mat. Carina stod for juicelagingen og vi fikk servert en fantastisk juice som jeg MÅ lage meg siden. Skal skrive en hel del om denne nye serien da jeg ble inspirert og motivert til å ha en sunn høst-og vinter! Og selvsagt også teste dette og se om serien gir det den lover :-)

Endelig fredag dere! Er så lykkelig! Siden jeg jobber og går på skole, har jeg jo dagene mine fulle, men lørdagene er liksom min dag-om jeg jobber eller ikke. Da skal jeg koooose meg og legge fra meg bøkene (utenom faget Bedriften som jeg syns er så spennende :D). Helgen blir fylt av kino, venner og kanskje en innflyttningsfest. En herlig helg med andre ord!

Ha en super fredag :D

I was so excited when I was invited to the launch of Soma Boost it. We were at Kolonihagen at Grünerløkka where we were served really healthy food. Carina made a really good juice that I have to try out! I'm going to write loads about these new series as I will be testing it out this fall- and autumn. 

Finally Friday! I'm soooo happy that it's finally Friday. I work really hard with my job and school throughout the week, so Saturday is my day. This weekend I'm just going to the movies with my friends and a housewarming party. I can't wait till the weekend begins! 

Have a great Friday :D  

Popular Posts