Hairdo



God morgen! I dag er det løøørdag og dagen min startet med sjokolade-croissant og kaffe latte. Dette er noe annet enn havegrøten jeg har hatt hele uken, ja... I går hadde jeg det kos med kjæresten, rødvin og mørk sjokolade.

Jobber til to og deretter blir det Michael McIntry-som jeg gleder meg! Etter det stikker jeg på vors og så blir det ut ut ut! Kjenner jeg de jeg skal til rett blir det ikke ut ut ut før i to-tiden :P Har det alltid så gøy på vorser med jentene mine ♥

Lurer på om jeg har tid og ork å fikse håret mitt som over. Dette var under et samarbeid med MNY for to år siden. Synes det er så utrolig fint når håret er satt opp, men jeg håper jeg har tid til å prøve meg frem. Har et par ærender etter jobb så vi får se om jeg rekker det :-)

Litt inspirasjon og video:




Good morning!

Today it's Saturday and my day began with choco-croissant and coffee latte. It's something else than the oatmeal I've been eating to breakfast the whole week. Yesterday I had an amazing time with my boyfriend, red wine and dark chocolate :-) 

Today I'm working till two and then I'm going to watch Michael McIntry perform. I can't freaking wait!!!! Later I'm going out with my girls. If I know my girls right we won't be heading out to the club before two and the clubs in Norway are closing at three :PWhat a beautiful Saturday :-)

Wonder if I have the time or the energy to fix my hair as above. This was during a collaboration with MNY two years ago. I think it is so incredibly nice when hair is put up, but I hope I have time to try me out. Have a few errands after work so we'll see if I have time :-)

Popular Posts