Hemsedal




Hei dere!

Beklager mitt fravær. Var syk forrige uke og hadde fremdeles en hel del å gjøre med tanke på både skole og jobb, så jeg bare orket ikke å sette meg ved pcen når jeg var ferdig med de tingene. På fredag dro jeg til Hemsedal med familien til Jeanette. Det ble både gode middager, fine turer, boblebad, badstue og selvsagt veldig mye latter. Vi kom tilbake sent på søndag og siden da har jeg ikke gjort noe annet enn å nistirret i bøkene mine. Tenkte å skulle si hei før jeg må tilbake på jobb. Denne uken er selvsagt helt full selvom det er høstferie.

Håper dere har det fint!

Hi guys!

Sorry my absence. Was sick last week and still had a lot to do at school and work, so I just could not bear to sit at my laptop when I was done with those things. On Friday I went to Hemsedal with Jeanettes family. Had it blast with good dinners, beautiful walks, jacuzzi, sauna and obviously very much laughter. We came back late on Sunday and since then I have not done anything other than staring at my books. Was thinking to say hello before I have to go back to work. This week is obviously completely full even though it is autumn holiday.

Have a superduper day

Popular Posts