DIY



Pictures from here 

God kveld! Planen var egentlig å trene i kveld, men jeg glemte helt at vi skulle ha brannøvelse på sentret, så da var jeg der til ti. Damn it! Håper jeg får trent i morgen, ser ut som om det alltid er noe. Planen og avtalen (med meg selv) er å trene fem dager denne uken. Hvem vet...? Kanskje jeg må trene dobbelt en dag for å ta igjen? .:p

Over ser dere en DIY-prosjekt jeg opprinnelig fant på Pintereset, men når jeg gikk inn på den siden så var det så mange gode og morsomme tips til DIY. Dere må bare sjekke siden ut! 

Good evening! Plan was to work out tonight, but I completely forgot that we were supposed to have fire drills at center, so I had to be there till ten. Damn it! Hope I get to work out tomorow morning, looks like it's always something. Plan and Agreement (with myself) is to work out five days this week. Who knows ...? Maybe I need to train twice a day to catch up? .: p

Above you see a DIY project I originally found on Pinterest but when I went at the side there were so many fun tips to DIY projects. You just have to check it out!

Popular Posts