Food tastes better when you eat it with your family

 Cottage cheese, pineapple, tomato and onion.

 Cucumber, omelet, tomatoes and liver 

Lentils, cucumber, liver, broccoli, chickpeas, paprika and tuna 

Hei hå!

Håper dere har hatt en fin helg? Selv har min vært super! På fredag feiret JCP 15 år og jeg fikk lov å komme. Det var det jeg forventet av JCP og MER! De laget en av de beste festene noensinne. Tusen takk skal dere ha, gutta (og jentene!) På lørdag var det rett på jobb deretter hjem og legge seg sammen med 'The Carrie Diaries', mens i går var det kjærestedag. Fikk frokost på sengen deretter ut og spise med foreldre / svigers. Koselig dag!

Jeg begynte jo med challengen min forrige uke og skrev at jeg skulle dokumentere det osv. Vel... Det har gått greit! Fra mandag-fredag gikk det over alle forventingene, men jeg må si at jeg "slo meg litt løs på fredag med tanke på alkoholinntaket. Ellers har jeg ikke spist godteri, men min verste fiende er ikke godteri, men brød!!!! Så en kan si det har blitt mer brød enn forventet. Når det gjelder trening har jeg fått trene to av fem ganger grunnet skole og jobb, men jeg har for denne uken laget dagsplaner, som jeg må følge, så forhåpentligvis kan jeg si at jeg har trent fem dager neste uke :-)

Hope you had a nice weekend ? Mine has been my super! On Friday JCP celebrated 15 years and I was allowed to come . It was what I expected of JCP and MORE! They made ​​one of the best parties ever. Thank you very much , guys (and girls !) On Saturday it was straight to work then home to bed with 'The Carrie Diaries ' , while yesterday I was with hubby . Got breakfast in bed and later out to eat dinner with parents / in-laws . Nice day !

I started the healthy Challenge with my last week and wrote that I should document it so well ... It has gone well ! From Monday to Friday it went all the hype, but I must say that I " hit me a little loose on Friday with regard to alcohol intake. Otherwise, I have not eaten candy, but my worst enemy is not candy, but bread ! ! So one might say it has become more bread than expected. When it comes to training , I've been working out two of five times due to school and work, but I have this week made ​​daily plans , which I must follow, so hopefully I can say that I have trained five days next week :-)

Popular Posts