Gant


I dag gikk jeg med denne herreskjorten fra Gant. På jobben gikk plutselig en mann forbi. Med den samme skjorten smilte han og sa 'Fin skjorte', hvor jeg svarte 'takk det samme', Neida, ikke kleint i det hele tatt. Lurer virkelig på hva han tenkte.
Etter denne pinlige konversasjonen møtte jeg Chrismin der vi chattet om løst og fast. Tenk at jeg bare har møtt henne en eneste gang siden bryllupet hennes?! Koselig :-)

Nå blir det meg og finans-bøkene mine resten av kvelden.

Today I went with this men's shirt from Gant. A man walked passed me with the same shirt he smiled and said, 'Nice shirt', where I said 'thank you. Love yours too,' Oh no, not awkward at all. Really wonder what he was thinking.
After this embarrassing conversation I met Chrismin where we chatted about everything you can imagine. Cozy :-)

Now it's me and my books finance for the rest of the evening.

Popular Posts