Studying



Love this sweater from Zara! 

God morgen! 

Håper dere har sovet godt og er klare for en ny dag? Selv har jeg sovet godt, men lite. I går fikk jeg endelig motivasjon tilbake for lesingen og eksamen etter å ha lest denne artikkelen. Jeg tror jeg har lest over den tre ganger og gjett om jeg har fått motivasjonen tilbake? Og må si, FOR noen mennesker dette her er! Å skrive en masteroppgave på seks uker, å ta cand.mag på ett år og ta tre studieår på ett semester!? Man kan ikke annet enn å bøye seg i støvet og tenke; SHIT! Da må i hvert fall jeg klare fire eksamner og en case?! 

Good morning! 

Hope you all have slept well and are ready for a new day? Yesterday I finally got the motivation back reading to exam after reading this (it's in Norwegian) article. I think I've read over it three times and guess if I've got the motivation to study back? And I must say; Wow! These people are amazing! Writing a thesis for six weeks, taking BA in one year and take three academic years in one semester!? I can't do nothing more than think, SHIT! Then at least I can take four exams and do one case?! 

Popular Posts