Monday


For en helg. Har ikke gjort noe annet enn å lest og sovet, lest og sovet. Innmari uthvilt i dag, men klarte likevel ikke å stå opp halv seks.
Denne uken blir kun dedikert til lesing og så avslutter jeg med en siste fest på fredag for JCP som fyller år. Hurra! Denne uken begynner jeg også å spise rent og sunt-nå som jeg faktisk skriver det for mange mennesker må jeg følge det også, tenker jeg. Og så blir det trening fem dager i uken uansett hva! På bloggen kommer jeg til å skrive om dette en dag i uken, så det blir fremdeles masse om mote, men bittelitt om trening/kosthold også. Her kommer jeg også til å skrive om endringer. Det sies at det tar tre måneder før kroppen endrer seg, så nå ser vi om det stemmer! Det stemte i hvert fall sist gang jeg var så flink!

What a weekend. Have not done anything except read and slept, read and slept. Sooo rested today, but still didn't managed to get up half past five.
This week is only dedicated to reading and so I'm closing this week with one last party on Friday for the JCP that fills years. Hooray! This week I also am thinking of starting to eat clean and healthy and now that I actually am writing to all these people I must follow it too. And so it is training five days a week no matter what! On the blog I am going to write about this one day a week, so there is still plenty of fashion, but a tiny bit of exercise / diet too. It is said that it takes three months before your body is changing, so now we can see if it's true! 

Popular Posts