Christmas




Hver jul har jeg den samme følelsen; nesten tomhet. Jeg liker ikke jul og følelsen av jul. Ikke fordi jeg ikke har noen å være sammen med eller gi eller få julegaver av, men den følelsen av at det er mange der ute som verken har noen å være sammen med eller gi julegaver til. Eller barn som må oppleve alkoholen i julen eller barn som ikke er så heldige som kanskje 90 % av barna i verden. De ti prosentene som ikke har det så godt gnager på meg hver eneste jul og jeg tenker over hvordan det må være å høre hvert år om den gode julematen og at man endelig skal få være sammen med familien. Da jeg vokste opp feiret vi jul med både familie og venner, men jeg tenkte alltid på de som ikke har det så godt. Hvis det er noen som leser dette som skal tilbringe julen alene eller tilbringe julen med foreldre som drikker ett glass for mye vil jeg bare gi dere en stoooooooor klem. Dere er i tankene mine og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ha gjort mer for dere enn å skrive dette. Virkelig.

Every Christmas I have the same feeling; I feel empty. I don't like Christmas or feeling of Christmas. Not because I don't have anyone to be with or give Christmas presents to, but that feeling that so many people out there don't have someone to be with or give Christmas present to.... I feel so sad. Or children that has to experience alcohol during Christmas or children that aren't lucky as 90 % of the children in the world. The ten percent that are struggling through this Holiday, I feel for. When I grew up as a child I always had someone to celebrate with; either family or friends, but I always had that thought that not everybody are this lucky. If there's someone out there reading this and are to celebrate Christmas with someone who drinks or don't have anyone to celebrate with I just want to give you guys a biiiiiiiiiiiig hug. You are in my mind and I wish I could do more than just write this. Really.    

Popular Posts