HAPPY NEW YEAR

Picture: Christine

GODT NYTT ÅR! Kan ikke tro det er nytt år allerede. Den har både vært god og vond på mange måter og uansett hvor dumt og kleint det høres ut, så skal jeg begynne "på nytt" i 2014. Det er deilig med nytt år fordi man føler man får starte på blanke ark. Jeg gleder meg i hvert fall.

Straks skal jeg komme meg på trening før jeg skal pynte meg til i kveld. Middag, rødvin og fest står på menyen og tror det blir veldig koselig med en veldig koselig gjeng.

HAPPY NEW YEAR! I can't believe it's new years already. It's been good and bad year in many ways and this might sound silly but I can't freaking wait to start off 2014. I feel you get a new chance on some level. 

I'm heading off to the gym soon before I'm getting ready for tonight. With dinner, red wine and party with really cool people one can't go wrong. 

Popular Posts