Last couple of days



Helt seriøst. Det jeg vil gjøre nå er å ta på meg yndlingsantrekket mitt, og danse mens noen tar bilder av 'dagens antrekk', men virkeligheten tilsier noe annet. Jeg har ikke gjort annet enn å ta på meg svart bukse, random topp og blazer, håret opp og ingen sminke. I dag har jeg for første gang på flere uker fikset meg litt, men den svarte buksen, randome toppen og blazeren er fortsatt på. Jobber til ni i kveld og deretter blir det lesing til eksamen før jeg skal jobbe hele helgen-til og med søndag!

Honestly... What I want to do right now is dress up with my favorite outfit, take pictures and enjoy, but reality is that I'm wearing black pants, random top and a blazer, hair up and no make up. Today is the first day in weeks I'm wearing make up, my fave red lipstick from MaxFaxtor and my rouge from Chanel. I'm working till nine tonight, then it's studying for my exam. Except from that, I'm working the whole weekend.  

Popular Posts