2014 Inspiration





Godt nytt år! Håper dere hadde en fin feiring. Selv hadde jeg det kjempekos med venner, men det var absolutt ikke så morsomt dagen derpå. Vi hadde nemlig varetelling, men heldigvis gir fyllesyken seg når man er sammen med morsomme mennesker, haha.

Over har jeg hentet litt inspo for 2014 av en av mine favorittbloggere, LeFashion . Har blitt litt obsessed med hatter igjen, så nå har jeg bare lyst å løpe og kjøpe flere hatter, haha.

Happy New Year! Hope all of you had a good celebration. I was with friends and had a blast, not so much fun yesterday since I had to work. But anything goes with hell of a lot cool people, haha.

Over I've picked out some inspo for 2014 from one of mine fave blogs, LeFashion. Feeling kinda obsessed with hats again, so right now I just want to buy more hats, haha. 

Popular Posts