TGIF


God morgen fra kontoret!

Endelig fredag! Denne helgen har jeg gledet meg skikkelig til, så mye som skjer, men heldigvis er jeg så glad i de jeg skal være sammen med at det ikke gjør noe. I kveld braker det nemlig løs! Vi skal ha nyttårsfest med jobben. Først blir det et lite vors på baren vår deretter skal vi spise på en liten søt italiensk restaurant og til slutt blir det vel ut en "liten" tur. Kjenner jeg denne gjengen riktig blir det vel både den ene og den andre drinken, haha. Uansett. Skal ta antrekksbilder siden jeg for en gangs skyld ikke skal gå i kontorklær.

Ellers har skolen begynt denne uken og jeg gleder meg til å sette meg ordentlig i fagene. Har lest en del, men føler fremdeles at jeg er allerede bak skjema, haha.

Good morning from the office!

TGIF! I've been looking forward to this weekend. So much going on, but thank God I'm gonna be with the people I love so it can't go wrong. Tonight we're going to a New year party with my job. First we're gonna hang out at the bar where we work, then moving to an Italian restaurant and then we're going clubbing. If I know these guys right, it will not only be one drink, haha. 

Otherwise, the school has begun and I can't wait to get started. I've been reading a bit this week, but I feel like I'm already behind the schedule, haha. 

Popular Posts