Heaps lanseringsfest


Du vet når du har tilgang til gratis Vodka i fem timer og du klarer ikke å stoppe å drikke fordi 1. Det smaker helt sykt godt med en god drink. 2. Stemningen er på topp. 3. Dine bestevenner er på samme sted. Ja, der har du meg i går.

Minus hodepinen i dag og det faktumet at jeg ikke har klart å bevege meg opp fra senga eller slå av Friends i hele dag var det sååå verdt det. Vi begynte festen på Barcode der vi, som skrevet, hadde kjøpt inn masse Vodka og blandevann, fått Norges nye Hip hop-gruppe til å holde intimkonsert samt. ha samlet Oslos feteste folk og sist men ikke minst spilte min favorittkvinnelig DJ på Gudruns. Kvelden var dømt til å være bra.








Og til slutt ble det dans, dans, dans. Og atter dans.


Dette er altså meg etter at klokken er passert 02.00



Popular Posts