Jason Wu Spring 2011








Sex appeal, bluser, sløyfer, high waist og ikke minst mixed prints er stikkord(ene) til den nye kolleksjonen til Jason Wu. Som dere ser, har Wu lekt med farger, samtidig som kolleksjonen er elegant og feminint. Turban ser ikke ut til å gå noen vei, så for dere som har skaffet det til Sex and the city 2-premieren, anbefaler jeg ikke å legge den bort enda. Ellers kommer vi til å se store solbriller a la Nicole Richie 2006 mye på gatene sammen med både clutch og blazere

Personlig ble jeg forelsket i denne kolleksjonen og i tillegg ble jeg inspirert til å gå tilbake til Blair Waldorf-perioden min som jeg hadde i 2008. Med store sløyfer, skjørt, kjoler og fine jakker. Minn meg på at jeg må skaffe meg hvit blazer. Etter to år har jeg fremdeles ikke funnet den perfekte, kanskje e-bay er tingen?

Popular Posts