Mildh Press / Luxottica-Group

I går hadde jeg fri. Dagen min begynte med supergod frokost, litt tv-titting og så kledde jeg på meg og dro ut i finværet for å møte Linn på Oslo S. 
Vi gikk en runde rundt Operaen. Nøyt finværet og at vi kunne gå med solbrillene våre. 

Vel fremme på Restauranten Argent tok to søte jenter oss i mot og vi fikk gått inn og hilst på de nydelige Mildh-jentene; Henriette og Kathrine som er bare helt fantastiske personer.

Så prøvde vi solbriller. Jeg VIL ha Ray-Bans Wayfare. De er så sinnsyk fine og så synes jeg de passer så godt til ansiktsformen min også.


Her er Wayfarene og solbrillene til Dolce & Gabbana. Liker dem også veldig veldig godt. Ser for meg at de hadde blitt fabelaktige til sommeren med solpudder, olashorts, en løs singlet og løst hår.


Og så.... solbrillekolleksjonen til Ray-Ban. De er helt helt helt helt rå! Disse vil jeg også ha.

Fine Linn og litt detaljer av blusen som er fra Bik Bok. 

Så fant vi ut at vi skulle spise litt lunsj, drikke litt kaffe og sende meldinger med venninnene våre.

Bilde av lunsjen og en veldig veldig kul, nydelig og herlig Linn.

Jeg og Linn har blitt glade i wedges.

Og så ble vi superglade fordi vi fikk oss nye Ray-Bans 


Nye solbriller og Filippa K-myntpung. Med andre ord, har vi mye likt.

Og til slutt fant vi ut at vi skulle ta enda en runde rundt Operaen og det endte opp slik:

gif animator





Sist men ikke minst dro vi på Egon ved Paleet, bestilte en Espresschoc (?) hver, før Marte kom for å joine oss.

En herlig dag med fint vær, fine mennesker og masse latter.

PS: Jeg kommer med flere bilder av solbrillekolleksjonen. Må bare få tak i dem først. Selv synes jeg at denne våren kommer det masse masse fint. Gled dere! En stor takk til Mildh-jentene, Luxottica og Restauranten Argent.

Popular Posts