Marc Jacobs: 70's back


Gjett om jeg elsker denne kolleksjonen? Marc Jacobs, har for våren 2011, tenkt 70-tallet. Selv har jeg aldri hatt noen forhold til 70-tallet, men nå kjenner jeg at jeg skulle ønske jeg levde da. Alt virket så enkelt, alt virket så morro og ikke minst klærne var fantastiske. Hittil har jeg skaffet meg en megastor hatt og en jumpsuit, men jeg kjenner jeg må ha vide bukser. Det er et must denne sommeren. Og selvsagt farger, farger, farger. Massevis av farger.


Hva skal dere i dag? Selv har jeg en fullpakket dag med jobb, så skal jeg en tur til Mildh-jentene(gleder meg!) og hente noen bilder jeg skal legge ut for dere, deretter møte søsteren min for en kaffe og til slutt trene. Føler jeg trenger 100 kaffekopper denne dagen. Jeg våknet halv seks! Men utrolig deilig å stå opp og spise frokost i fred og ro uten å stressspise hjemme eller spise den på vei til jobb.

Håper dere får en fin dag!

Popular Posts