'Modell' for en dag

... for Maybelline!


Hotellrommet så hovedsakelig slik ut.


Linn blir sminket og stylet


Sånn så jeg ut. Jeg elsket sminken! Og håret fikk meg til å dåne.


Slik satt vi da journalistene kom inn. 


Og så fikk vi til og med ta en av disse herlighetene. 


Linn mente hun så ut som Dolly Parton, selv mente jeg hun så NYDELIG ut med det håret og sminken. Er ikke dere enige? Tror nok det har med det man er vant til også. 

Startet morgen med med å møte fineLinn på Oslo S og deretter tok vi turen til Grims Grenka (vel etter myyye leting). Vi hadde dårlig tid, så vi måtte bli sminket og stylet med engang. Heldigvis gikk det smertefritt og vi var klare da journalistene kom. Der satt vi og gliste til alle som kom, mens de fine jentene;: Suzana og Marte hadde presentasjon ang. Maybelline og MNY (viser dere bilder og info senere).
Åh vil bare si tusen takk til MNY, Maybelline, Franck Provost og jentene som sminket og stylet oss. Dere var kjempesnille mot oss i går!

 Etter en suksessfull 'modell'dag, dro jeg og Linn på Steam der vi satt et par timer, tok et par Ibux siden begge er syke og drakk kaffe og te. Siden dro vi på Polhem for å hente billettene til Moods of Norway-visningen samt. bånd til etterfesten. Jeg leste til og med i VG at Whitney Port fra The Hills kommer innom en tur?

Popular Posts